od nova kontejner na krátkém rozvoru, žádný milionář zkrácený z extralongu se spoilery, z fabriky vyjela jako podvozek pod nosič kontejneru včetně PTO
plná výbava
zadní pneu skoro nové, přední 80 %
nová STK + kalibrace tachografu
zadní péra 4 listy - zesílené
nápravová váha(celková hmotnost, hmotnost nákladu, tárování kontejner, možno dopojit tiskárnu, měření po 50 kg)
závěs na 10 tun
Co se dělalo:
nová nástavba 8 tun + pístové čerpadlo(původní byla na 6 tun + zubové čerpadlo), GO převodovky vloni, ve 220 000 km nová spojková sada(lamela, přítlačák, obě ložiska a tyčka), spodní spojková pumpa s posilovačem, na přední nápravě štouchačka, kulové čepy, kotouče a destičky - na zadku nové desky, kulisa řazení, obě řadící lana, sedačka ISRI s vyhříváním, komplet stěrače včetně přepákování a motorku